the rain ceeps falling


Jag & maria , (supergammal bild) på ett hotell i örebro tror jag det var , streetdanstävling underhelgen, så vi befann oss just då i Ottos och emma totalt förstörda rum.


åhh , alla ska bara ut och partajja överallt, hemma i helsingborg. är avundsjuk på
maria som ska till danmark coh festa, men en skit kul kille som vi lärde känna på danshuset en gång i tiden. Dem kommer säkert att ha skit roligt. Egentligen tänkte jag och fredde dra ut idag, men det har öst ner hela dagen så har inet varit riktigt party sugen. och det blir man ju nästan bara när man är fler inblandade. det känns som att allt händer i Helsingborg nu när inte jag är hemma. Asså detta vädret börjar göra mig orolig! Det är lite blåsigt, regnigt och kallt faktiskt. ush, säg inte att hösten är på väg, jag som har en massa linnen att gå in i. Sommaren är alldeles för kort. Max 3 månader! vilket är alldeles för kort. Jag längtar redan till nästa sommar. Den kommer förmodligen se ut som en massa audition, bounce summer camp och jobb i ca 6 veckor. Förhoppningsvis får jag flytta till sthlm och gå någon ny linje där efter sommaren, ihh^^ va kul det hade varit att ha Anna där också. Det enda som jag känner är mest jobbigt det är att Umeå är så långt upp i Sverige, så långt ifrån Helsingborg! Det blir dyrt med flyg och de är i inprincip uteslutet att ta bilen. Om ni undrar varför jag valde att gå balettakademin i umeå och inte istället i sthlm så är det för att linjen här uppe är CSN berättigad och det är heltids studier, vilket säger mig en hel de. Jag flyttar ju för att gå linjen först och främst så då fick det bli här uppe i Norrland. Guud vad jag saknar husdjur, jätte mycket. Vill ha upp min hund här. Mamma, ida, stefan & Cher kommer förmodligen i början av September till oss. Det ska bli så kul då ska vi upp på campingen i skogen (norsk träsk) . Längtar tills dem kommer.
Förlåt om jag uppdaterat dåligt dem senaste dagarna men det har faktiskt inte hänt så mycket och jag har bara för det mesta saknat mina vänner. Och jag tror , vet att ni inte är så intresserade av att höra på de dära.. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, medans mina vänner i helsingborg är ute och partajjar! Antar att ni ska de också ikväll. Have fun! Ta vara på tiden ni har med era vänner, får rätt som det är så står ni där!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haparanda är ännu högre upp, höhö! :D Näfy, det här vädret :/

Postat av: Anonym

söta ni var =)

2008-08-13 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback