Once in a while


Fredde lyxar i poolen i Turkiet


Jag & fredde precis utanför vårt hotell i Marmaris, Candan



Godmorgon , det är underbart att vakna bredvid sin älskade pojkvän varje morgon, och somna på hans arm varje kväll. Känner direkt när han stigit ur sängen. Älskar han så himla mycket. Tänk att han lämnade fast jobb och helsingborg, alla sina vänner och familj bara för att flytta med mig upp hit. Det är som i en saga. Jag har alldeles glömt bort att visa min uppskattning här i bloggen till honom. Jag har varit för upptagen med vad som händer i Helsingborg. jag hade aldirg klarat denna resan utan honom. Han är min luft , min inspiration och min styrka.
Jag har börjat tycka att söndagar är så härliga , sen jag slutade att jobba på Tasty House. För då jobbade jag bara söndagar och det var verkligen som dödast i butiken då. ush säger jag bara! Skönt att slippa dem söndagarna, nej imorgon måste jag ta tag i de, ska ut coh springa, göra lite styrke övningar och framförallt börja strecha. Jag måste verkligen göra de.. Annars kommer jag ju avlida första veckan på balettakademin! Gaaah^^ Balettakademin, fattar ni , vilken grej! All min kärlek denna unga morgonen går till min älskade, underbara älskling
Fredrik! ♥

Kommentarer
Postat av: louise

nix i maj . men så mkt med student o skit o sen jobb så nu på semestern får det bli av :) tihi . när kommer du ´hem o besöker ? elr de vet du ej ? PUSS <3

Postat av: Becca

Ni är så himla söta :) och verkar passa sjukt bra ihop! NI kommer gå långt. :)

2008-08-10 @ 13:25:38
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: lisa

Du har verkligen hittat en av de få killar som faktiskt är någonting att ha hör jag ju :) lycka till med alltsammans nu i framtiden! Kram

2008-08-10 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback