Nu är dem påväg hemmåt


min mammsing på bild med min mormor och morfars chichuaua & vår cher


Cher

Godmorgon, var nere i tvättstugan och kollade om det var ledigt redan från 9.oo egentligen hade vi inte tid förens 10.oo och det fanns det , så tvättmaskinerna är i fullgång där nere nu. Har hur mycket tvätt som helst. Nu har dem åkt hem igen, Cher också. Ser i syne hela tiden, ser henne sprinai hallen och sånt. Kollar bak var jag än går automatiskt i och med att hon alltid sprang efter mig var jag än gick här i lägenheten, Jag ska köpa mig en bishon nån gång och en birma katt. Älskar husdjur , för mig är det super mycket sälskap! Nu är min data påväg till helsingborg också, ska lagas, massa virus och grejer i den. Tog nyss disken, har precis damsugat också. Fredde sover som en stock, efter en hårt natt på jobb. Han kom hem runt 4 igår och somnade inte förens halv 5 nånting. Hörde att det var super fint väde i hbg idag igen. Brr jag går med lång byxa, tröja och tjocketröja och jag fryser ihjäl, fast nu är det så tidigt på dagen också så det är frossa ute. Nej nu ska jag kila ner i tvättsugan igen, idag kommer det väl inte hända så mycket, kanske kan se på bio eller något, vi får se vart dagen tar oss. Vad ska ni själva hitta på idag , en söndag som denna ?

Kommentarer
Postat av: gabriella

Vi har också en liten Bichon frisé :) urgulliga är dom (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback