Lördag


Dem nya förglada ljusen fick vi av Freddes föräldrar



Det är så härligt när ens föräldrar kommer på besök, det känns som julafton, det blir så hemtrevligt och det har dykt upp en massa nya saker i våran lägenhet nu som vi fått av både, dan, kristina och pappa. Igår var pappa med mig i skolan, vi tog bussen kl 8 för att jag skulle få 40 minuters egen uppvärmning körde igenom hela styrkeövningen som vi gått igenom, och strech på de såklart! Sen kom vår lärare in , och dagens lektion hade börjat, vi i klassen fnissade för det mesta , enbart för att vi inte fått in gunget som man ska ha i house och hiphop. Man känner sog som ett kylskåp. Men nästa gång pappa kommer och hälsar på har vi väl utvecklats en del antar jag. Jag har aldrig haft en aning om vad house är, det är visst väldigt mycket fotarbete, super mycket och det går så fort så man inte ens hinner att tänka och samtidigt ska man ha det dära gunget, och diggandet i nacken, jisses asså så svåårt! Men det är kul. Jag ska nog ta locking eller popping lektioner på kvällarna. Någonting måste man ju gå på när det är gratis, hade velat prova på step också, men det verkar inte finnas!

Efter att vi varit i skolan så gick jag och pappsen in till stan för att möta upp kristina & Dan (fredde jobbade). Sen tog jag och pappa dagens lunch inne på passagen (gallerian). Sen gick vi vidare på jakt efter kell&comany och allt vad det heter. När klockan blivit ca 2 på eftermiddagen åkte vi mot maxi för att inhandla maten till chiliconcarnen som vi skulle äta igår kväll. Och jag och Fredde fick det nya monopol med visa korten och sånt av Kristina & Dan. Snacka om att vi blev överlyckliga! Spelade det så fort vi kom hem. men vi har inte riktigt kommit på ännu var man ska lägga pengarna när man hamnar på friparkering nu när man har visa korten. sen blev deet mat coh mys framför tvn, och Fredde stack till jobb 22.30. Innan jag gick och la mig läste jag lite på min bok (män som hatar kvinnor) Nu börjar den bli riktigt spännande inte förens på s 100 börjar dem kolla upp det här mordet på 16 åringen som hände. Det är
Anna som tipsat mig. Får väl se om jag fastnar för dem böckerna nu då. Innan var jag helt tokig i Lisa marklund böcker med Mia! Gaah^^ dem är så bra, ingen kan slå dem, möjligtvis Syskonkärlek, den är sååå bra !! Antar att ni alla har läst dem böckerna. Ja iallafall sen somnade jag gott. vaknade till lite när Fredde kom in och la sig vid 4 på natten efter en slitig dag i garderoben och disken på Club Corona. Och nu är det morgon! ännu en dag & det rä sista dagen våra föräldrar är kvar. Jag och pappa ska en runda till stan sen och fixa med lite saker. Igår köpte jag ett headset till mobilen! Ska försöka hitta ett nytt batteri till min LG, nu när jag fått en utbytestelefon.


  
Dan som är superhendig satte upp hyllan i hallen, nya blommor i fönstret från dan & kristina, Tvn vi fått av pappsen


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint ni har fått det :)

2008-08-30 @ 12:08:20
Postat av: Caroline

så fint det är, verkligen mysigt! <3

Postat av: Anna

Nej nu i veckan måste jag skaffa skype , blir helt galen ! Jag saknar dig fruktansvärt mycket , helt sjuukt ! kul att du läser stieg larsson böckerna , visst är dem braa ! Önskar att han levde så att han kunde skriva fler .. Vi dansar också house , det är SÅ ROLIGT ! börjar få in gunget nu , så sjuukt kul ! älskar dig !

2008-08-30 @ 19:52:07
URL: http://dasilva.blogg.se/
Postat av: Amra

Ni får skit fint ;)

2008-08-31 @ 20:36:55
URL: http://amrush.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback