its outstanding



Guud min dator strular verkligen och det är så himla frustrerande, något jag inte klarar av är sega datorer och min låser sig hela tiden, jag fattar inte va felet kan vara , de e så jobbigt jag kan inte ens gå in på msn eller nånting, guud, önska pappa v här nu han hade säkert löst problemet på 2 sekunder. Så om min blogg är seg på att uppdatera är det för att jag inte rokar sitta framför datorn i ca 2 timar för att få 1 inlägg publicerat. wow nu fukade det att lägga in en bild också. Jag fick sms från Elin innan idag hon sa att hon skulle försöka komma upp i november över en helg. Blev såå glad! hoppas att det blir av också. Nu har jag precis varit ute med cher i det hemska regnet som gör henne super smutsig. ush, vilket väder. va ska man göra en sån här dag! Mamma är framme i Thailand på vårt hotell. Känns skönt att veta att dem är det. saknar henne så mycket min mobror , mina kusiner också som bor där nere. har inte träffa dem på år och dar! Hoppas det blir av snarast i alla fall. nej nu ska jag försöka göra makaronistuvning till mig & Fredde medans jag går runt coh grubblar om balettakademin hela tiden, Jag vill börja IDAG! kan inte vänta längre. ush idag kom hyran, mindre kul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback