du får mig att minnas allt jag drömt om

så mycket jag har lärt mig idag , trdde inte man kunde lära sig mer än vad jag gjorde igår på en och samma gång. Idag har vi gått igenom uppvärmningen igen på jazzen, så nu e den nog klar tror jag. Sen gickk vi igenom en styrkeövning, eller inte en utan en massa så vi ska bli starka i rygg,mage och insida lår och armar. Jätte mycket fel som jag har gjort på dem styrke övnigarna innan, nu vet jag exakt hur jag ska göra när jag utför dem .. Jätte bra att dem verkligen går igenom från grund och botten. vi ha inte bröjat med fridans än för fridansläraren är på nån opera och dansar så nu har vi dubbla jazz lektioner istället och om 2 veckor hra vi dubbla fridanslektioner. hmm trist jag som vill ha jazz. På baletten blir jag helt slut. herre gud va mycket som ligger bakom en plié bara. Jag trodde bara att det var att bara typ va rak i ryggen coh böja lite på benen. haha så e de verkligen inte! varenda muskel i kroppen ska i inprincip vara spänd, är helt slut efter en balett lektion. Vi är ju bara 12 stycken i klassen, så varje lärare hinner verkligen se varhe individ och finslipa på var och en. Innan var balett inte riktigt min grej, nu älskar jag det, Det är väl bara för att läraren är så himla bra hon gör det så intressant. Just nu sitter jag och kollar på project runway, har sett alla svsnitten nu, de e faktiskt kul att kolla på , jag hejjar på han unge killen , minns inte vad han heter. Guud så duktiga alla äär, dem visar sina kollektioner nu, verkligen inponerande. Snart ska jag göra min sallad till imorgon som jag ska ha på lunchen.Grekisk sallad får de bli, med oliver , fetaost, pasta mmm så gott och en massa massa grönsaker på de. Imorgon har vi street , med en tjej som ska vara skit bra , vi ska dansa house, vi har också rytmik, hihi^^ de ska bli super kul! Min kropp har i inprincip ont i avrenda muskel, men idag slutet på jazz lektionen fick vi gå ihop två & två och ge varandra massage i 4 minuter. såå himla skönt efter 3 timmars hårt träning. Nu ska jag komma igång med salladen. Ni får ha en mysig kväll och imorgon kommer min pappa !

Kommentarer
Postat av: R

Jag gillar din blogg men något jag dock tycker är negativt är att du inte skriver sammanhängade överhuvudtaget.



Stavfel och sånt är okej, men det hade varit lättare att läsa om texten hängde ihop och kanske hade radavstånd då du ofta skriver ganska långa inlägg :)

2008-08-28 @ 02:45:08
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har läst att dina föräldrar har hotell i Thailand. Har dom någon hemsida? :) mvh. Sahra

2008-08-28 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback