darkness dousn´t have any answers


Lucas . Scott & P.Sawyer

Jag trodde ju att jag hade sett klart säsong 5, vilken jag inte visset var att det fanns 18 avsnitt och jag bara hade 16. Men jag tyckte dock att det var lite mysko slut, lixom inget riktigt spännande, så som tur var ringde Anna igår runt 11 tiden, gud vad jag saknat hennes röst. Vi pratade om allt mellan himmel & jord, bla om onetreehill såklart! Då kom vi på det att jag inte hade sett dem 2 sista avsnitten. Paniik så jag for till datan för att ladda hem dem, 2 avsnitt till framför mig. Det kunde inte bli bättre. men i och med att det var rätt sent när nerladdningen var färdig så somnade lika fort. Men imorse direkt när jag vaknade startade jag det. Och nu är det verkligen slut! Slut på rikigt, vilket slut asså. Men jag slår vad om att det är Peyton han ringer, de måste det vara är det lindsey blir jag hårlös!! Äntligen kan jag läsa vad som kommer att hända i säsong 6 på Annas blogg, Jag är helt fast!

Kommentarer
Postat av: katja

det är ju helt klart Payton, vad fan ska han med lindsay o göra liksom!!

2008-08-02 @ 22:07:06
Postat av: aida

vilken hemsida kan man ladda ner avsnitten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback