vilket sommarväder

i ondes bjöd pappa mig över till helsingör. Det började kl. 11 när vi lämnade hans bil på lagning. jag hämtade upp honom och vi körde in till stan coh parkerade bilen uppe hos fredde. sen gick vi runder i stan lite och hälsade på alla möjliga, det var ju bara fööör fint väder i onsdes. Sen bestämde vi oss för att tura på dem nya sundsbåtarna, jätte fina dem behövdes verkligen att bytas ut coh plus att man inte får röka i dem längre. Jag åt kräftsoppa och pappa åt mos och korv. Kostade 80:- per person man fick äta och åka tur och retur, det är ju inte alls mkt om man endå ska över till helsingör sen. vilket vi gjorde. pappa hade lite danska pengar som han skulle göra av med men inte kunde själv så de skulle jag få ta hand om, men såklart hittade jag inget. Så vi åkte hem tomhänta men innan trippen hemåt var det ju bara et mååste att köpa glass, med chockladpulver , det har blivit min nya favorit nu. När vi kom hem till kära Helsingborg som är så fint så fint på somrarna. Stod maria parkerad utanför med hennes mamsings bil. vi körde runder hela dagen och på kvällen gick vi till friskis först sprang vi oss ute vid gröningen varma sen strechade vi och dansade på Träningen. Det var den bästa vårdanen änsålänge.


image1241
pappsen på båten

image1242
Jag på båten påväg till Dk

image1243
min kära mirre på gröningen

image1244
Jag käkar glass för andra gången den dagen på haufes

image1245
Kära helsingborg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback