vad GÖR man på söndagar!

image1257

Äntligen har jag slutat jobb och nu är jag ledig tills på tors, så skönt det ska bli. hoppas att det blir massor med sol dessa dagarna, ska vara ute varenda minut i sånna fall. bytade tid med rasha idag så jag slutade 6 egentligen ksulle jag jobbat till 8 tack & lov för de. hon har varit en sombi hela dagen på jobb , typ inte sovit nånting och suttit på msn om nätterna, haha så jävla roliig! vad händer en sån här söndag, solen skiner ju man ska inte klaga, är jätte sugen på att hitta på något och sen har jag en konstig känsla i kroppen som säger att jag vill prova alla mina kläder som finns i min garderob, fråga mig inte varför, men det får inte ske! Imorgon vill jag gå i stan hela dagen. och då är det också bara 18 dagar kvar tills vi åker till Turkiet och den 12:e maj har ju jag & fredde varit tillsammans i 5 år. Det ni , de e länge! Älskar dig mer än igår och mindre än imorgon ♥

Ni får ha en trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

idag har vi haft varmt men mulet, fuskigt att ni fick solen =P hehe.. btw grymt snygg design du fick till på lboggen nu =)

Postat av: Josefin

Mysigt det ser ut att vara :)

2008-04-28 @ 11:06:16
URL: http://josefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback