utgång med th tjejerna

så vad händer ikväll , man kan ju inte bara sitta inne hela kvällen! det vore ju döö trist! fast egentligen är jag rejält trött, hade kunnat somna när som, ser mig Fredde framför mig juts nu, under en filt framför tvn med mig i famnen, vi kollar på en komedi och käkar på mitt godis som hans vänner antagligen ätit upp så här dags, jag är helt grusig i ögonen och tillslut somnar jag som allra tryggast i hans famn, Kan det bli bättre? svar ; nej. Tjejerna fran jobb vill hitta på ngt i stan idag mirjetta slutar ju på sön hon ska till sthlm och öppna upp dem nya TH i SThlm som öppnar om drygt en veckaa. kul va! , så den sista slutar 9 ikväll blir väl inget före det, egentligen skulle jag behövt sova i någon timme innan jag gick ut idag. och vad ska jag ha på mig! där har vi det största problemet. Saknar Anna jätte mycket det är säkert för jag längtar efter sthlm i sommar kommer att vara där hela v 23,24,25 läängtar ihjäääl mig. Ohh jag vill ha sommar nu och vill vara i turkiet. hittade inga bra bider från vårt hotell, jätte dåliga bilder, man ser ju inget på internet! tråkigt, men vi ska i allfall till Turkiet-marmaris .

Just de ja skulle berätta det i förra inlägget men glömde, det sprang en lös pitt bull uatnför maxi idag , jätte synd om den den bara sprang runder och var livrädd, sprang efter mig höll på att bajsa i brallan, dem ropade i högtalarna på maxi men ingen evrkade bry sig. så den sprang där helt ensam den stackarn, undra hur det gick, vet inget för jag kuuutade hem!

image1251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback