solen är min bästa vän

Godmorgon kära bloggare. Sov som sagt hos min älsskade pojkvän igår somnade rätt tidigt , hans föräldrar har åkt till kolonin nu så vi har lägenheten för oss själva iigen! Vilken lyx vi har. men man vill ju endå ha sin egen lya , så är det ju, förmodligen kommer vi att flytta ihop efter sommaren varesig jag kommer in i Sthlm eller inte. Läängtar! nu är det 18 dagar kvar till Turkiet. Längtar helt galet mycket!!

Idag strålar solen som bara den igen, vädret är ju het underbart och man blir på så mycket bättre humör. Jag vill bara ut, smsa maria innan vid 10 tiden om hon ville gå i stan. så ska träffa henne lite senare, först ska jjag platta håret sminka mig lite och så. får ta cyklen idag, ska sätta på mitt nya däck nån hade ju bacakt in i cyklen förra sommaren när den stod på maxi. Kul! nej inte alls. Älskar min bettan. nej nu får jag göra mig i ordning kl är ju redan 11. vad tycks om min nya design. visst e den jääätte fin! Tack
Amafao ..

image1262
ta mig tillbaka!

Kommentarer
Postat av: E m m y (amafao)

Så lite så.. ja just det.. fixar till det nu om du inte bytt lösen ;) hehe. kram

Postat av: emelie

iiih, nervöst! snart e de min tur :D wiie!
Var det kul och ååka i ett flak? :)

2008-04-28 @ 20:50:07
URL: http://emeeliej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback