passfotografering

sitter och väntar på att pappa ska bli klar han kollar på ngt program på tv 1 som va jätte intressant, vi ska promenera till polis huset i och med att det är så fint väder. ska ta nytt passfoto så jag har valt en helt vanlig vit t-shirt och platt hår. blir inte bra med en massa kruseduller. och mamma har tvättat mina jeans från gina för första gången har typ inte tvätatt dem på ett halv år, vet äckligt men man ska inte de med mörka jeans. så nu är dem svin svin taita.. pappa ska ha köpt pite till mig på bageriet, har inget att äta till frukost, hördes som att han kom nu nere i porten. nu måste jag nog sluta ...

maria ring mig när du vaknat!


Kommentarer
Postat av: mirre

nej skriv du till henne.. :) hon sa de att hon vill att folk ska skriva till henne tror hon hjälper dig.

Postat av: Elin

du är verkligen så himla söt terse.
hoppas att allt är bra med dig =)

2008-04-07 @ 16:19:56
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: nnn

visa bilder från thailand när din mamma kommee hem

2008-04-08 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback