Onsdag

Vaknade precis, vet inte varför jag helt plötsligt börjat att vakna så tidigt. lite jobbigt faktiskt va ska man göra nu lixom! imrgon är det valborg och min mamsing fyller år. Vi gick på stan igår så hon fick välja ut fyra tröjor själv, det blir ju bäst så! så den presenten är klar! I alla fall Aleks har fribiljetter till Tempel idag så jag , Maria och Aleks ska dit kanske louise & natalie med, det hade varit kul :) ska dricka några av mina spring cider ikväll. läängtar redan dem e såå goda.

Aleks har körlektion nu snart till 11 sen ska jag & hon köra hem till mig en snabbis så jag kan byta om, sen ska vi till väla och tittar solen fram lämnar vi sen bilen hos mig & cyklar ner till stan. ska kolla vissa grejer och sen mååste jag köpa en ny kalender. Det är superviktigt! 16 dagar kvar till Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback