mys pys

nu har vi dushat coh är rena, har ställt fram ostbricka med jordgubbar och vindruvor på bordet, eva & adam filmerna spelas för fullt på högsta volym, men dem ska nart bytas ut. Ska kolla på film, ikväll igen , jag vet , men jag får ju en massa filmer av pappsen hela tiden. Har jobbat idasg, världens segaste dag . ush ush säger jag bara, nu är det snart bara 2 dagar kvar till tävling. Läängtar!! Ska gå sista rundan med vovven nu sen ska vi slå oss till rätta i soffan sen blir det bingen, imrogon ska jag stor städa IGEN och sen ska jag hämta mormor och åka till väla, seen ska jag slå mirr en pling och åka o handla allt till tävlingen, energi drick, pasta, lös ögonfransar och sånt tjaffs! Sen blir det träning. Godkväll alla bloggare



T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback