kalmar tävlingen

då va man hemma igen , har värk i hela kroppen, från nacken och neråt, men jag har inte sträckt mig så mycket i benen, mestadels träningsverk, hade ingen tävlingskänsla igår inte alls, va jätte jobbigt! men när man väl är inne på golvet så är det sååå himla kul. nu vill jag bara tillbaka igen. Enligt rankningslistan är jag 23 bäst i Sverige så man ska ju vara nöjd för de. Det var Elin som informerade mig, maria gick vidare en gång i star, jätte bra gjort!! Men det blev inga pokaler för vår del. Kanske nästa gång när vi tröbnat mycket mycket mer. Var riktigt segt att köra hem från Kalmar, kändes som en evighet! men tillslut kom vi hem och bilresan dit och tillbaka gick jätte bra. Jag var chafören !! hi hi ..

Nu sitter jag och maria och kollar på klassikern Eva & Adam dem första avsnitten, så små dem é, inte alla somvet vilja filmer det är, det är inte eva & adam , gud, första människorna på jorden och sånt shit utan dem små barnen med serien som gick på 1:an för typ 10 år sen eller va de va . följde alla avsnitt konstant. så nu sitter vi med fossingarna på bordet helt utslagna från gårdagen och tittat på film, idag ska jag bara slappa och fredde ska få masera hela min kropp i minst en timme!! Det är jag värd.'




Kommentarer
Postat av: fredrik

alright baby ;)

Postat av: linnea

hur mycket väger du ? och hur lång är du ?

2008-04-07 @ 10:14:23
Postat av: Lisa

Jag kommer alltid att tycka att du är en utav de bästa på att dansa. :)

2008-04-14 @ 17:54:55
URL: http://lising.blogg.se
Postat av: Dansbloggen / Eventgruppen

nice blogg, länkar till dig från vår blogg

2008-05-01 @ 10:50:14
URL: http://www.dansblogg.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! Du har verkligen en jätte bra blogg=) Jag dansar också en hel del och har länge funderat på att testa på discodans. Vet du något bra ställe i Göteborg? Snälla svara för jag hittar inte så mycket information om det på internet....

2008-05-14 @ 10:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback