hejs

så trött jag är efter jobb, mina ögon vägrade att öppnas i morse när jag skulle upp. dem vägrade , men upp kom jag i vilket fall som helst! har fått en ny butikschef nu eftersom att den andra ska på utflykt :D hii hii, känns lite konstigt faktiskt. nu sitter jag här helt ensam, väntar på att klockan ska bli sju så jag kan hämta pappa coh köra iväg coh sola, blir en massa solande nu till tävlingen imrgon ju, brun utan sol är ingen höjdare, kan inte sätta på det jämt så det får bli solarium en aning mindre hälsosamt, men vadå! så mkt annat som skadar som man gör varje dag endå så.

just nu känns det som att mina ögonlock väger 10 kilo var, igår var det sista träningen innan tävlingen, och det gick inte allt för bra men men . Cher ligger bakom mig nu i datorstolen , snurra och vrider sig hela tiden. läste freddes blogg om att min hund va bortskämd, meh de e ju så de ska va , dem ska ju va som små bebisar, och hon är min absolut! vilket lätt sätt att skaffa barn på va !! hi hi ... efter jag släppt av pappa efter solningen ska jag hämta upp maria , vi ska till maxi och handla till tävlingen, behövs en massa protein där, sen ska vi hem till mig, jag ska packa och sen ska vi lägga oss med tiden, om det nu blir så.Ska ju upp tidigt tidigt imrgon, Kommer vi att hitta enda till Kalmar ? hi hi , hoppas orkar inte köra fel ..  Ni får hålla tummarna imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej gumman, jo då det är bara bra med mig.. lite stressad bara.. projektarbetet ska vara inne i morgon. Kommer kännas såå skönt när det väl är inne och klart. Hur är det med dig då? Färgen är #dd4d80 och stilen heter TW cen MT. :) kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback