elins 20 års fest

Just nu sitter jag med världens magknip , alkohol är ingen bra vän alltså. och efter varje gång jag druckit mår man lika illa, fast att jag bara tog någon drink, det gick ju inte att motstå igår, elin bjöd på cosmopolitan som välkomsdrink och den smakade baara sprit , haha ..  den var inte allt för god. sen fick vi en massa cider med kvällens dricka va endå corona , ölen som är så god, annars tycker jag inte alls om öl. men den är såå bäst, ni måste beställa den nästa gång ni är ute coh partajjar, loova det! och skriva vad ni tyckte om den, antar att ni redan varit på symstemet ocg köpt x cidern spring som jag reklamerade om senast i bloggen. tillbaka till gårdagen, elin bjöd på en trerättersmiddag, en jätte go förätt, med räkor,avokado,rom och bröd till. Sen blev det fläskfilé med potatis och kall bearnesås eller röd vinsås, sååå gott, hon är så hendig. och till efterrätt blev det nån slags gele som smakade saffran med hallonsås och färska jordubbar. mm mums fillibabba. sen var jag proppmätt och fick springa på dass stup i kvarten ( berättade kanske liite för mycket där) äsh vi alla bajsar! ha ha

kvällen ledde oss vidare till vardagsrumsbordet där vi speladem jag har aldirg spelet, (man får en fråga och stämmer frågan ska man drick) maria drack mest av alla! haha , hade gjort allt som stod på korten och sen berättade hon en rolig grej om jobbet hon brukade göra med kunder hon inte gilla. haha som ja as garva, vi la oss på golvet. du e så rolig asså! sen blev det tivoli, det var svinkallt ute och vi sprang runder i våra klänningar vi. tack och lov att vi inte blivit sjuka (peppar peppar ta i trä) .. sen sheakade vi loss på tivoli för fulla muggar där vi cokså stötta på Anna! Kvällen var sjukt bra. Tack för en underbar kväll mina tjejer!

image1238

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback