börjar digga söndagar nu!

tittade på klockan precis, ush va den springer iväg redan 2. Har städat lite nu, luktar friskt och frächt, köpte något nytt rengölringsmedel, tvätt medel och sköljmedel det belv 90 nåt, så dyrt! hur ska man ha råd när man får betala allt allt själv, det är tur man bor hemma. satt precis och kollade spårlöst på tv, så bra de programmet är, jag storböla. heelt omöjligt att hålla tillbaka tårarna. hur kunde de programmet sluta att gå innan, så fint väder det är ute men endå kallt, Ukm idag! men jag & miir ska inte va med, ska kanske dit coh hjälpa till coh titta på ikväll.

ha d fint allihopa, var bara en liten uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja det är jag som har gjort min design :) Ja klart jag kan hjälpa dig, skriv ihop ett worddokument med lite önskemål om färger och så där och skicka till min mail :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback