besiktning på bilen

Godmorgon kära bloggare!
Är hur trött som helst där jag sitter, har vaknat ett antal 20 gånger i morse, antingen av mammas mobil, hem telefonen eller a v cher. Sen kunde jag inte somna igår låg coh vred mig i en evighet. mamma har precis åkt iväg till Danmark med Stefan vet inte vad för något roligt dem ska hitta på men jag ska ut jag med det är en sak som är säker. kan inet sitta inne i dett fina vädret ju. Då är det bara frågan vad jag ska ha på mig idag, det är nu det är farligt att klä av sig för fort för det är inte så varmt som man tror. Så jag ska ha den inställningen med mig hela dagen, vägrar att bli sjuk! har inte tid med att bli det. såå jobbigt mitt hår är idag , har en extremt dålig hårdag, hoppas på en bättre imorgon. Ikväll är det disco träning och jag ska snart iväg coh hämta pappa han ska lämna sin bil på lagning och jag ska lämna min på besiktning. Sen får vi se vart vinden för mig.

Kollade på bluff igår det nya tv programmet, men kunde inte titta på det länge i och med att jag hade läst om programmet i tidningen samma dag, det var en intervju med han som var med som hade alldeles klar blåa ögon har hade berättat att han hade träffat hela teamet ca en månad innan och bestämmt alla frågorna , svara och allt sen hade han bara skrivit ner dem sen var det bara att träna hemma på dem så han skulle svara rätt, sen fanns det en grön lampa i studion som tändes när han fick lov att svara bara för att det skulle dröja lite längre så att han verkade lite osäker. Varför måste alla prgram vara uppgjorda. kommer aldirg titta på de igen och för det andra var det riktigt kass endå..

För er som undrade var jag köpt mina smycken som jag hade på mig från bilderna från mitt förra inlägg är armbanden från glitter, köpte det för länge länge sen, och öronhänge köpte jag när jag va i Barcelona. sen ringen är nån designer ring har fått den , vet inet var den är köpt och klänningen är från Gina Tricot. hoppas ni finner det ni vill . tack för ni tyckte de va snyggt! Ne nu ska jag käka frulle och sätta mig i bilen och köra till sladjan och fixa bilen!

image1240

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback