är på jobb nu,helt ensam har riktigt riktigt tråkigt! har bloggat is

IMG001.JPG
är på jobb nu,helt ensam har riktigt riktigt tråkigt! har bloggat isönder mig idag, jag vet men hade en massa att uppdatera. varför är jag på party humör? va ett bra tag sen sist jag va ute nu. kanske därför. ska kanske äta på cardinal på fredag med tjejerna så blir de utgång senare mot natten. om min ekonomi nu inte vägrar vill säga! har haft räkningar över 5000 denna månaden. nu har jag varit ledig i 5 dagar i streck och jobbat i lite mer än en timme idag och jag håller redan på att spy. vill hem till min älskling och mysa. så snälla hans föräldrar är jag får låna deras parkerings plats på taket i stan medans dem e i thailand vilket betyder INGEN PARKERINGS AVGIFT! dem e bara för snälla! maria jag vill nog med till holland de verkar så kul. och vill inte missa en dag utan dig i sommar. nu vet man ju inte hur långt detta inlägget är, hoppas på inte för långt så ni orkar läsa. nu ska jag ta och sätta på våra nya "Sjukhus handskar" som vi fått som tar 10 år på sig att få på, puss

Kommentarer
Postat av: alice

hur bloggar man från mobilen? :D jag e så lost!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback