Söndag

såja, då va shoppingturen på väla slut för dagen. Handalde faktiskt inte mcyket idag. tittade efter jackor, både jag och alkes, fanns en hel del men inte som fall mig smaken. Handlade en grå halsduk , svarta legins och ett par vanliga svarta ploppar till öronen. Va nära på att köpa fyrklövret till mitt armband. Men gjorde det inte! Aleks höllt ju på att somna i varenda jävla butik vi gick in i. Har sovit för mycket . . Alltså jag har inte hittat ett endaste par vinterskor som jag verkligen gillar, e de fel påmig eller på kollektionen. Imorgon är det jobb som gäller igen, känne rinte att jag fått ut nog av min ledighet. Är vrååål hungrig och fredde kommer inte  hem förrens om två timmar så jag känner att jag måste köpa en baguett på 7eleven , idag IGEN . . well well ..
 image497

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback