söndag

vaknade 10.00 av att jag kände mig helt lost och ensam i sängen, vilket visade sig vara för att fredde var på jobbet, stackarn, en söndag och bussen gick bara en gång i timmen. ringde mamma som lovat och till frukost blev det fattiga riddare med mjölk och ägg, veeeet att man inte ska ha mjölk, men trodde på mammas ord ju, fast fick bekräftat av maria och carro att det inte ingick i ingredienserna, tyckte väl att dem va ganska degiga! men lite strösocker gjorde susen.. Vid 12 tiden hämtade mamma, nesrin och ida upp mig på baksidan vid parkeringen. Mot IKEA , handlade för  800:- till mitt nya rum, och det är långt ifrån färdighandlat, faaan! pengar hit och dit! Men det var fina saker. Sen gick vi vidare på Väla handlade nya silverörhänge, har kommit på att jag nog är nickelalärgiker. Fuck! Efter en sväng om på väla åkte vi hem till Fredde, forrtfarande ingen hemma. men det var bara en snabb sväng om.


Tills Carro ringde och sa att bussen va på knutan 5 över. Där Maria, och Aleks också skulle vänta. Vad ska vi göra? Lost ännu en gång. Jaja det fick bli Väla igen... Skulle ju inte köpa något men det blev en tröja på BIK BOK endån, fast den var ju endå på REAN. Klokt av mig vågade inte tittade på dem riktiga priserna tack vare IKEA köpen. Snart flyttar vi, På Fredag 15.00 är nycklarna våra. VÅRA, äntligen flyttar mamsen från den fruktansvärda hålan. Det har verkligen varit en mardröm. Tack vare pappa slapp vi hyra film, så nu tittar vi på Lucky you hemma hos Maria, men den e så jääävla dålig, förlåt men den är verkligen fruktansvärd. Handlar typ bara om poker, se den inte!

I Fredes vad det utgång ännu en gång, typ 8:e helgen i rad. Cardinal, fick det bli tack vare aleks biljetter. Förfesten hölls hemma hos maria. Jaja men man vet ju inte hur många lördagar till man är ledig. I veckan åker dem till köpenhamn, jag är inte ledig så kan tyvärr inte hänga med och slösa pengar, fast att en go lön kommer in på kontot på tisdag. Äntligen ska jag till tändläkaren igen hoppas jag får ta av den näst gång, annars kommer jag fan ta av den sjäv !!



Kommentarer
Postat av: nina mariwany

vart har din mamma flyttat ? :S fina bilder :) kiss <3

Postat av: Anonym

var har du köpt den ljus gröna tröjan som du har på dig :) ?

2007-09-25 @ 21:06:57
Postat av: sandra

fina bilder!

2007-10-20 @ 17:49:00
URL: http://zandiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback