meh fredan är endå den dagen som känns bäst

Det var länge sen jag va så här trött i kroppen, har slitit som ett djur på jobbet heela veckan. hade ltt kunnat lägga mig ner och somnat nu på  sekunder. Skulle vilja göra någit idag med, men hade inte pallat, och lägenheten har i kras, total bombadering! måste städa allt, men imorgon ska allt in.
Har skaffat mig ett nytt favorit choklad, 70% kakao. Köpte med 98% sist, herre gud så äckligt det var, smakade kakao!  Jahapp nu sk aman slita med lådor upp till trtedje våningen, ingen hiss. skönt , skönt för bisepsen! Man ska inte klaga . . Jo jag hade visst grått i mitt rum, va fan kan mnköra med för färger till gråa väggar? Inte snyggt!

image540


Kommentarer
Postat av: nina mariwany

saknar dig ! <3

2007-10-03 @ 12:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback