Internet funkar !

äntligen börjar man komma i ordning efter flytten. Känns inte som jag, min kropp fått vilat ut på evigheter . . . i och med att jag flyttade på mina lediga dagar. Idag har jag handlat en ny byrå, påslakan och lite lampor och sånt skit. I förgår shoppades det en ny skrivbordstol också. Blir så fint här så, känns lite annorlunda nu närmna ska betala allting själv, men jag känne ringa skuld känslor. Där är pengar på kontot kvar än! IMorgon ska jag på jysk med mammasen , skruva ihop det sista på byron, hant inte riktigt bli klara, kl är ju 10 och det ska vara tyst. sen ska jag träna i minst två timmar, har ingen dans och det är tävling om 2 veckor. HERRE GUUUD!! Carina och pappa blir det som kör upp. Ja iallafall efter träning ska jag förhoppningsvis till väla. Kanske handla ngt till garderoben. Sen blir det förfest hos Nina och sen Tempel, längtar redan , men inte fter arbetsdagen som börjar kl. 8 dagen efter. ROLIGT att gå upp då igen, får gå hem från tempel med tiden.

Då har man ju flyttat hem igen, kan man nästan säga. Bodde ju faktiskt nästan hos Fredde innan. I hela 7 veckor eller va de va, Saknar dig så mycket, blir helt knasigt att sova utan dig, meeh nu har jag ju fått my own place igen. Äntligen har mamma flyttat tillbaka till stan, äntligen. Det dära ausås var ingen bra idé. Fredde va här igår och hälsade på och jag vann ännu en gång över honom på skippo, eller han över mig. 3-1 stod det iallfall till någon av oss.

lägger upp 1 vecka försende bilder från förra fredagen på Cardinal. Där vi rockade loss, Jag , miir och aleks!
Love you guys


        
 

Kommentarer
Postat av: fredrik :D

helt riktigt terese någon av oss leder med 3-1 och du vet precis vem det är bara att det var lättare att skriva "någon av oss". ser bättre ut eller hur`? men gott folk det är JAG FREDRIK NILSSON som leder med 3-1 så ni vet bara.. gillar inte o skryta men jag e fan bäst !
saknar dig älskling du är alltid lika vacker på bilderna >!

2007-10-05 @ 01:35:20
Postat av: Anonym

hon tjejen med längst hår, har hon löshår eller är det hennes egna ?

2007-10-05 @ 17:56:23
Postat av: K

hej!
vad använder du för burnkräm/fontation.
svara i din egna gästbok. snälla, den ser så bra ut :D
kram

2007-10-06 @ 01:00:42
Postat av: Anonym

en från eyves roujer

2007-10-06 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback