ibland mår man bättre av att inte höra sanningen

Fy fan va stressigt livet är. Man har alltid fullspäckat schema, och endå planerar man in ännu mer för att man är rädd för att hinna bli rastlös eller ensam. Ensam mest av allt, och varför läggs allting på samma vecka, fast att man själv gör planeringen.
Denna veckan upptäckte jag att jag har uppskrivning på tisdag och halka på onsdag. Roligt! jävla körkorts piss, ta det aldirg bara en massa krångel och pengar åt helvete. och så jobbar man som en galning också... För inte ett skit egentligen. All tid bara kastas bort, dansen får ingen tid och jävla TH får allt :/ why, inte alls så jag vill ha det i mitt liv, har gått helt fel håll, men det ska ändras, måste ändras, Finns det träning (personlig tränare) i Ky utbildningar? Hade velat ha läst det. Orkar inte bara gå och stampa längre känns so man kanstar bort ett helt år av sitt liv. Köpte teorifrågor man kan göra hemm från körskolan ett jävla pappwer med lite siffror på för 100 jävla spänn! Fan asså va dem ska tigga .
image579
Idag tränade jag och Miir i 3 timmar , kom på hela paren, har ändrat en hel del. Men bra blev det nu ska allt bara sitta också. Något som får mig att kännas tom, och .. konstig är att vara utan min äskling så länge som vi varit, är van vid att se och vakna upp med dig varje dag nu. och att ha dig bara ett par kilometer ifrån känns som en hel oändlig väg. Riktigt jobbigt och jag känner mig inte ens hel utan dig. älskar dig mest av allt älskling , mest av allt ! ♥ på fredag ska jag plugga teori, träna, öppna ett sparkonto, köpa tyg, sömerskan, betala körlektioner, ja det var min lediga dag vilket kanske inte mörks :/ på lördag blir det malmö med älsklingen. och på söndag filmkväll hos Eliin.

Peas out, gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback