fredag

fredag en ledig dag, inte slappat sen i måndes efter flytten... På kvällen bar det av hem till nina till hennes nya "lägenhet" riktigt fläshigt! man längtade verkligen efter att flytta hemifrån vid det tillfället man satte foten innanför dörren, men nejdå inte ännu! Kommer att dröja ett bra tga tills dess! Ett bra tag! Hela kvällen spelades det sanning eller konsekvens, korten som maria tagit med sig, måste åka till malmö och shoppa dem jag med, men kom på att det inte var samma som linn hade maria , för det var inte alls samma frågor. Finns säkert hur många som helst! På torsdag är jag ledig och vet inte alls hur jag ska prioritera min dag :/ Vill till Köpenhamn, men får se hur det blir med den saken. ja iallafall efter att vi varit hos nina , gick vi ner till stan, inte som aleks och nine tig bussen ner , era latisar! och där stod tempel med öppna dörrar och bara vänta på att vi skulle vällla in. Så de gjorde vi och jag sov typ på en stol ända från början till slut då min kära mamma kom och hämtade mig.
Nu är det snart min födelsedag. Kan inte fatta att det är oktober redan, och samma vecka kommer anna hem, vilken taiming!

Lycka till miire

image553
 

Kommentarer
Postat av: nina mariwany

haha , awe tack ! du måste skicka bilderna till mig :) har en bild på dig och maria när du leker hund som jag kan skicka ! ska bara lägga in den på datan också :D köss & love

Postat av: alexandra

vilket fint linne hon i mitten har, det svarta. vart är de köpt?:)

2007-10-09 @ 12:03:28
Postat av: alexandra

vilket fint linne hon i mitten har, det svarta. vart är de köpt?:)

2007-10-09 @ 12:03:50
Postat av: alice

vad är det för kortlek? :D vad innehåller den typ? :)

2007-10-11 @ 23:44:18
URL: http://alis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback