pray for the weekend

Asså faan va man ska skada sig på Tasty, boxade mig själv i huvudet idag så jag fick fläskläpp bara för tejpen slant. Började blöda på läppen så stod det kunder och vänta, dem jävla kunderna tror man e en robot ska släppa allt och hjälpa dem. Äh dem får vänta lite. Sååå tråkigt det var att gå ut i fredes, har varit ute på tivoli alldeles för ofta nu. TYp varje fredag i 3 mån utom två då det var tävling och när vi flyttade! normalt. Men nästa helg blir det tempel och förmodligen min tjejmidda ! längtar redan, blir ingen ny dräkt till västerås tävlingen, Faaaan! är desperat efter en ny. OM 2 veckor är det tävling coh jag kan fortfarande inte min dans , va faaan! måste verkligen tjata in den nu. Måste , måste , måste!!!! Igår jobbade jag till 8 för butikchefen skulle få sluta tidigare, bröllop hit och dit, tycker alla gifter sig överallt nu! Sen kom min älskling. Kollade på robert gustavssons nya dvd. Riktigt roig, bättre än förra. Se den! Sen lagade vi våfflor, riktigt länge sen sist, Fredde TVINGADE mig att lägga i grön karamell färg. men det blev gott endå! Älskar dig baby, och saknar dig redan jätte mycket.
Disco träning imgron, go for it!!



image612

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback