Ingen aning om vad som ska stå här!

ush , vilken dag . 11 timmars arbete och tre fjuttiga raster. Från 8-19 är inget att leka med, DÅ var det faktiskt bättre att gå i skolan, för där fanns inte ens dem tiderna. Plus attvi hade kanske max 15 kunder fram tills jag gick, INGET ATT GÖRA! riiktigt jobbigt och tråkigt. Igår var det mys i soffan med mamma , och tapps kalas. Kollade på hairspray, andra filmer som jag såg på förra veckan var licens to web, riktigt bra och råttatouille. Jätte bra dem med, men nej det blir ingen råtta på min inköps lista inte! Äckliga djur, hur fan kan man skaffa marsvin , hamster, fåglar och kaniner , råttpor och sånt piss. Helt onödigt!

från råttor till något helt annat har jag gått runder med min älskling hela dagarna i huvudet. Det är en ganska så speciell dag i dag , har 4 ½ år med Fredde och lovade att ha honom i tankarna var jag än gick,. Löften är löften! I lördes firade vi det med lite käk ute efter en hel dag i malmö, där jga inte hittade ett skit. 160:- fram och tilbak, KUL, kul att betala. Snart är det discotävling  i västerås åker tidigt, tidigt på fredag ska gå en shopping runda i sthlm också innan vi chekar in på hotellet. Sen blir det tävling hela långa lördagen!! Good Luck!!
Måste måste se eva och adam filmerna och livet är en slager snart igen, inget klår dem filmerna! Det är ett måste.

image627

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback