söndag . .

Nu börjar det släppa lite, på krampen i magen eftersom att jag inte kommer att börja jobba igen förrens v 28. Det var jobbet som satte stop på hela min fritid. Gaarh! Hatar dem jävla kunderna, har lust att kasta en baklawa i deras huen. Måsskiltar. I vekan har det skett myyycket. Det har dansats som faaasiken och pluggats och jobbats, Blev bio med maria , fille och Fredde också. Ingen aning om hur jag hant med det. Såg Spiderman 3. Lätt den bästa dem gjort - Skiit bra ju! en 5a till den. ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Nu börjar det verkligen närma sig Costa Brava. Bara 4 dagar kvar + idag. Shohooo- Undra vem som är framme först bussarna eller flygen. Maria, Carro, Aleks och jag sover i samma rum. Och INGA MER! Anna har inte råd att följa med för hon va ju bland elefanterna i Afrika, coolt de med.
Har 2 gig , eller va det 2 megabite. Minns inte det som är mäst iallafall.  Har det på mitt minnes kort til kameran nu också, åker inte från Spanien förrens det är fullt . Haha.. Alla dem där haitech orden tar kål på mig. Asså så jävla störigt med DVDs. Innan när man hade VHS tryckte man på open så kom kasetten ut direkt. Men nu.
OPEN, tar as lång tid så man trycker ju så klart igen. OPEN, nej då står det CLOSE, man bar åhhh. så trycker man OPEN igen. Sååå jävla irreterande.

Ameeen va fan var det som hände igår. Kommer aldrig mer titta på melodifestivalen, så brukar jag alltid säga, men nu kommer jag verkligen aldirg kolla på det igen, Serbien, halllllåååååå? Halva Sverige jublar !
Tyckte ryssland, tyskland, grekland, turkiet, finland och ukraiuna va helt ok. Ukraina bara för dem var så jävla balla. ringde ju fan och rösta två gånger. MEN INTE PÅ SERBIEN! dem sög. Idag ska jag och maria träffas på friskis och komma på resetn till dansen vi ska visa i skolan den 28:e tror ja de va. 18.00 i nics aula, tror nog det är gratis. får då kommer ni väl. Igår hade jag och älsklingen 4 år, 4 år fattar ni, slå de omni kan och liga kära som om det var första gången igår som vi träffades. han ligger och snarkar just nu coh ja kan inet somna om sitter här i hans allledels för stora t-shirt. Vi fuskar inte som alla andrahar faktikst bara gjort slut en gång i nån veckor. Blir väla sen med Aleks, måste hitta lite stuffs till Costa. Har bara 3 skoldagar kvar, 3 skoldagar sa jag ifall ni nu misade det.

Friheten och arbetslösheten , Here I come . .

Puss & kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback