samma vecka som avfärd

image194okej klockan är 09.41 och jag är redan svettig. Dansade nyss igenom mixningen på rummet, tog i kanske liiite för mycket. varför blir man svettig så fort. dansade bara lite. Undra hur svettigt det kommer att bli idag i skolan. När jag , mirjam, miir och vi ska visa vårt nummer. kul, kan inte ens hälften. Dem kommer bli så sura och gnälla. Fast det bästa är att bara hålla med och säga jaja , ja! så slutar dem gnälla efter en stund. Jag & maria kan vår iallafall, tur det. Blev klara igår efter 3 timmars träning på Friskis, börja Aldrig träna där, riiktigt dåligt, man får aldrig låna salarna och dem hälsar inte ens. Jävla rövhål.
Nu har jag slagit upp samma vecka som vi åker till costa brava i min kalender. testade kläder som jag skulle ha med mig dit igår, är typ uppe i 7 par byxor. Snälla, hur ska man tänka. kommer att bli en hel dag i Barcelona cokså där nere. Shohoolalla!! Kanske en båt tur också. Kul att supa bort varje dag coh vakna 3 på eftermiddagen, missat frukost och allt och må kass. Nej innan 9 ska ja upp varje morgon gå lång promenad och käka frukost på hotellet. Får se om dem löftena hålls. Don´t think so : / Sa likadant när jag va i Thailand. Blev en promenad på 2 veckor. Bra jobbat tirren. 3 skoldagar kvar , jobba på! Redovisning på onsdag, jätte onödigt. Så ska kila på cykeln nu och dra till skolan, börjar om en timme , va riiktigt trött imorse, ställde om klockan 2 ggr. Så här man maria
- terese vet du va klockan är. 8.10 hiihi
Åhhe kunde inte somna om efter de , ärt hjärna ..

soo long


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej =)tänkte höra med dig, du verkar veta hur man gör egna bakgrunder o så på bloggen..lust att hjälpa mig med hur man gör? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback