i love you , just because of that . . .

Det finns ingen som är som du är. som gör mig till den jag är.
Det finns ingen som jag kan älska lika mycket som jag gör med dig. Det spelar ingen roll hur dem ser ut och hur dem gör det , så passerar dem mina ögon som ingenting. men du , du passerar med allt. Du är både min pojkvän och min bästa vän och den jag älskar mest i hela världen. Min kärlek för dig är obeskrivlig.
När vi va yngre sa jag alltid att vi inte visste vad kärlek igentligen var , men nu , nu vet vi. vi vet båda vad det innebär och du har visat mig det och lärt mig det så som jag lärde dig.
Bara genom att du tänker röra vid mig , men inte hunnit känner jag din värme från din hud. Och jag kan doften från din kropp lika väl som jag känner mig själv.
Utan dig hade jag idag varit en vilsen person som inte hade hittat sitt Det. jag hade legat där på golvet och ropat efter hjälp över att inte passa in. Men du lärde mig att jag var vacker och fick mig att resa mig upp när jag som mest låg ner. Jag älskar dig för det. Jag älskar dig för allt du gett mig, jag älskar dig för varje gång du varit ärlig mot mig, jag älskar dig för alla gånger du sagt att du älskar mig , jag älskar dig så mycket att jag inte enns kan älska mig själv hälften så mycket mer.

112904-193

Kommentarer
Postat av: nina

Så fint skrevet :$ helt rörd när jag läste det ! tack terese älskar dig med .. HAHA skoja ! :D vet att de e till din fredde pedde . grattis i förskott , er dag på lördag ju :D älskar dig

Postat av: jonna

håller med nina, jätte fint SKRIVIT, inte skrevet nina :D ( just kidding ) men jag har ändon rätt! hahah (störd)

2007-05-07 @ 22:50:19
URL: http://britzen.blogg.se
Postat av: jonna

håller med nina, jätte fint SKRIVIT, inte skrevet nina :D ( just kidding ) men jag har ändon rätt! hahah (störd, jag vet ;p)

2007-05-07 @ 22:50:41
URL: http://britzen.blogg.se
Postat av: jonna

oj, blev 2 st ;s

2007-05-07 @ 22:50:57
URL: http://britzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback