home again . .


PLANERING

♣ 6/5 Våravslutning
♣ 11/5 åka til kopenhagen 
♣ 18-25/5 costa Brava
♣  28/5 dansuppträde på Nic
♣ 30/5 Ven med klassen
♣ 31/5 Balen
♣ 8/6 Studenten
♣ 11/6 -8/7 Stockholm


Det var var som fanns högst på listan, dem högsta prioriteringarna.
Som jag kommer att sakna Fredde när jag e i sthlm, kommer jag klara det.
Anna kommer ju bara lalla runder i Sthlm med alla bratsen , vem ska jag gosa med om dagarna.
Få väl ligga och krama om kudden på hotellet. Längtar tills Costa Brava som bara den. Undra hur det kommer att bli. Om det blir så roligt som man tror.
har nyss varit och storhandlat på Willis med pappsen, ska käka min ostbricka nu som jag köpte. Okeeej någon har laggt på sig, dags för pasta salladen UTAN SÅS! Inte mig jag syftar på då alltså. Mitt uppe i allt stöket funderar jag på vad jag ska välja för ämne till naturkunskapen,
Ska redovisa om två veckor. Nåt virus skulle det handla om, tänkte typ vattkoppor.
Meh alla vet ju vad det är, röda prickar coh kliar som fan. Tjeniiixen . . Nu ska de kolas top model och ätas.
Ska somna tidigt idag så det blir Torsdag så jag får träffa min älskling ♥

112904-191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback