costa, dansuppträde, verk och balen

tillbaka till verkligheten, tror det är från och med idag min blogg kommer att börja avta sakta men säkert. Lär inte ta med mig datorn till Stockholm. Och i övermorgon är det Balen, sen blir det partaj hela helgen lång. Nästa vecka, STUDENT VECKAN, då är varenda dag inbokat. Med en massa festligheter. Detta är nog den roligaste tiden i ens liv. Inga bekymmer man é lycklig vaaár dá  ... hämtade min klänning hos sömerskan idag, helt klar,. jätte fin är den. alla kommer va så sagolikt fina. Det är väl den gången man är finast i sitt liv, förutom på sitt bröllop.

Dansuppvisningen för skolan och föräldrar, var dramatisk. Riktigt förkyld och harklar mig hela tiden. näsan bara rinner och just nu sitter jag 45 grader åt vänster med överkroppen för att rätta till värken i ryggen. Detta va inget bra för min lila kropp. Måste snart öva på mitt solo inför balettakademin också. Känns lite sent på tänkt, men vadå då bättre sent än aldirg.

Ja så var det Costa brava resan då ju. Min roligaste semester nånsin, var ute varje kväll 7 dagar i sträck alltså. Nån bröt armen, nån satt i häktet, nån la på akuten och vissa käkade upp rosor från försäljarna, ja lite sånt smått hände där nere, vardag på sånna semestrar, sånna med tummen mitt i hand, vädret var hyffsat , maten var skit , stranden va skit , uteställena va kanon , hotellet va helt ok . Lyllo er som ska ner nästa år . Ni kommer ha de så jävla kul. Men 7 dagars festande de får räcka, så de va jätte skönt att komma hem också fast en förkylning la sig över hälften av studenterna där nere .  Shit happens! de går över till studenten I hope. vaknade 3 minuter innan bussen skulle avgå till flygplatsen för hemfärd, har nog aldirg sterssat upp ur sängen i hela mitt liv förr som då. Vi va som 4 getingar som surrade runder i rummet. Fallow the leader, leader, leader, fallow the leader . . .

               

Kommentarer
Postat av: carro

Hon som står med resväskorna med en vit tunika! vart har hon köpt den? skit fin :)

2007-06-02 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback