veckodagar, och helg

Cirkulär religion, livet åter föds eller komme man till himmel eller helvetet ? vad är meningen med livet? Finns det någon mening? Nej, vad är isåfall meningen? Slut på religion redovisningar. Blir svag av sånna religösa sektorer. Idag var det hård träning på stadsteatern. Gick galant sista gången men blev rasande efter första. Det är inte lätt att ligga på topp. Imorgon gäller det! Premiären kl . 19.00 på stadsteatern. Ska bli spännande att se hur allt går. Får inte vara några tabbar. Nu måste verkligen allt sitta.

I helgen var det tävling, kändes konstigt att inte gå ut. Men på Fredag är det Tempel får ta igen från förra helgen. Alla tjejerna ska ut. Kommer bli skit kul. Största problemet är bara vad jag ska ha på mig. men det löser sig väl. Nu har jga kommit på vad meningen med livet är. Det måste vara sorg och omständigheter. Att möta sina fela sidor, eller hur man ska säga det. För det mesta med livet går nedför. Man blir sjuk, sårad eller mördad. Vår värd är ingen höjdare att leva i. Tror nog inte att meningen med livet kan vara nånting fint. Nu var det mer än en vecka sen jag träffade Fredde, vet inte om jag börjat sakna honom än. Var på tävling i helgen och han har börjat praktisera kväll coh jag tränar mer än nånsin. Apropå tävlingen, Mariaaaaa kom etta. och flyttade upp sig till Star. I Par gick det åt helvete för första gången har jag faktikst ingen aning om varför. Nu blir jag och Maria konkurenter. Nej då hon e min kompanjon fast att vi tävlar mot varandra. Nästa tävling den 31 Mars i Västerås, mamsen & Carina följer med  om vi tog med hem något pris. och Maria räddade oss, haha . Ush va det stinker i Kalmar. Tänk er att avloppen surnar och står och möglar i typ en vecka eller något. ja typ så illa luktade det, så man fick gåshud! urk, ja de va äckligt. Shit no, i hlegen åt jag på makedonkan jag som hade varit nyttig så länge. Dieten börjar om! Tempel på fredag och Final i Melodifestivalen på Lördag , titta med tjejerna. Sen vetifaaaaaaaaaaaaan !

Jag älskar min mamma, mest i heeelta heeela världen  ♥
det är baaara, bara du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback