Maria & Jag

Ush, min mage är helt propp mätt, ätit chokladpudding, onyttigt som fasen, jag vet men ibland måste man unna sig lite socker. Och för det andra mår jag foortfarande illa sen igår. So long. Känner mig helt tom och förvirrad, som typ efter att man blivit skrämd eller ngt. äsh ja vet inte, mår konstigt bara. Saknar Fredde något enormt mycket , känns som att jag typ mist honom, fast det har jag inte : / Man säger så jävla mycket när man blir förbannad, mitt huve, som man egentligen inte menar. Menade hälften av vad jag sa. Jag vet dumt då ska man inte snacka. But thats the way I am. Alltså hur kan man hitta den rätta när man är 14 år gammal , när man inte ens har "skinn på näsan". Iallafall , lyckades jag. fan va jobbigt det är att mamma är Ausås bor. Vill bo hos mamma. kan inte bo hos pappa mera , kommer att få hjärnsläpp. Asså e de normalt att säga städa när det är kliniskt rent, jag bara undrar lixom. Maria é sjuk . Saknade henne rejält i skolan idag, du e min andra halva gumman ♥ älskar dig så mycket. Vi kommer nog alltid vara bästa kompisar , hade nog aldrig kunnat bli ovän med dig. Meningslöst lixom. Tänk en vecka, bara en vecka utan dig, hade blivit tokig. Inga skratt , ingen dans , ingenting. Jag delar verkligen allt med dig, tror du vet mer om mig än vad jag själv vet, haha . och det är sant! Asså bara mirre och tirre var fick vi de ifrån. naw sötisar haha , Blev rätt coolt endå. Och när Mats satte ihop oss som par när vi var små på Danshuset. Det vad nog ödet tror jag . Vem skulle jag dela alla mina hemlisar med om inte du. Den 31/3 är det tävling. Längtar ihjäl mig, mamma ska med och vi ska enda till västerås. Vi ska kicka ääs Maria ♥ Och kan inte vänta till SM i  Falun ens. Hur kul som helst. Övernattning och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback