Måndag och snö? whaaaaat?

Vilken kaos mitt liv är. Sitter och väntar på att Anna ska bli klar så vi kan åka iväg till IH, ska dansa i pausen på innebandyn. Vi e 4 personer. Jäääätte skoj, kul att så många ställer upp. JLC danskola. Meh vilka vinner matchen då. Kommer nog inte stanna kvar och titta. Måste , måste städa mitt rum idag. Ser ut som kaos. Var på UKM i söndes, igår alltså. Va helt ok mycket fler seriösa nummer nu . men han killen som dansa själv va lätt bäst, blve riktigt rädd att det var skaoter killen fårn JLC, med scout stolen. Hahah. då hade jga gått därifrån. på fredag börjar jobbet. Spännande, men hatar att vara ny. Inte kul alltid. hoppas jobbe polarna (kolegorna) haha. e ok. För de blir ju bara jobbigt om dem e sånna jobbiga och så. Orkar inte med jobbit folk. Alltså det är skrämmande att se så många fjortisar det finns. Dem bombaderade ju stället i söndes med sina musikspelade mobiler och cigaretter. Naw pluttar. hhaha. sån ska inte mina ugar bli. då fan! Okej känns riktigt onödigt att sminka sig och allt till 2 minuters uppträde. men va ska man göra? Imorgon börjar jag typ 12. riktigt skönt. det var ett tag sen sist. Mornar när man börjar 8 fördärvar hela dagen. Idag är det måndag och imorgon blir en ännu ny dag. Snart är det Fredag så va veckan slut. 24 h på dygnet är alldeles för lite. När ploppar körkortet upp i min hand då. Snart kankse, kanske de kanske. Ska skutta iväg till Ih nu med min kaaka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback