En dag innan tävling

sovmorgon och solsken, vaknade 9 fast att jag var ledig, typiskt! Hade inte haft tid att sova längre endå. Våldtäkt vid Minörgatan, stod det i Extra. Bussolplatsen efter min. en aning kusligt. Har varit på körskolan idag och gjort klart pärmarna, så nu är det dataproven som gäller. Sen mötte jag Maria på 7:an påväg till Adolfsberg och prova parkläderna hos sömerskan som har kommit en bra bit på vägen på dem. Jääätte fina. Längatr tills vi ska bära upp dem. Sen va vi på Oj, Tasty House och köpte en massa smått och gott till tävlingen. Sen till nagelvård och bokade tid till lösnaglar till balen. som hon skratta när vi sa 30 Maj. Haha - maii, sån kines. Eh ja? kommmer man 2 veckor innan är det fullt överallt. Lika bra att vara ute i tid. Sen gick vi vidare till friskis och tränade, lite bara, va pass sen. Skulle va kick & box, de som e så kul och så va vi tvungna att gå. Har egna handskar och lindningar som jag fick när vi träna det innan på Träningsakademin. Saknar det faktikst ibland, de va mycket bättre där. Men läget e bara så fel. Sen va de pcka som gällde, Har packat lite bara, e ju bara regionstävling, måste ta reda på adressen dit eftersom att mamma & Carina ska köra oss. kl.5 imorgon får man stick upp eller 4 kanske, Måste platta mitt förstörda hår. Ska jag ha uppsatt eller nersatt, nej orkar inte emd flygande hår i huet. Glömde druvsocker tabletter kom jag på nu. Imorgon ska pricken sättas i par. Måste, måste , måste!! Så vi kan ha nya kläderna till Star klassen, hade varit mäktigt. Vi måste verkligen kicka aaaas! tråkigt att inte Superstardansare är där så man kan beundra dem, han. Blir säkert kul endå. Full buss från Helsingborg och ja, Maria, Carina, mamma i bilen blir säkert fartfullt. Undra vilken låt vi kommer att få dansa till. hihi. Nu e mamma påväg från Ausås. ska nanna där och kolla melodifestivalen. Älskar dig Miir, du e min bästaste, bästaste popmis, vi ska vara allra bästa bästa vänner.

Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback