Dans är ett beroende för mig finns inget slut

Dans är ett beroende för mig finns inget slut Ojojoj, va mycket träning det har varit denna veckan. Måste fråga ifall Friskis finns i sthlm. Vill ju inte baara kasta bort mitt träningskort ifall ifall jag skuuuulle komma in på balettakademin. Känner att min kropp är ganska trött. Disco träning i måndes och tisdes. haha och dem träningarna är inte att leka med. Onsdes träning hos Jesicca. 18.30 - 21.00 riktigt segt att dansa det sista passet. men va ska man göra. Uppträde på en basket match på IH på måndag. riktigt kul. i Pausen. Anna måste bli frisk så hon kan vara med och dansa. Helt snuvig den stackaren.

Dans är ett beroende för mig finns inget slut Idag blir det friskis och imorgon med, måste träna gruppen, grubblar över att sätta ihop Peters grupp med vår och bli en istället. Hade blivit skiit bra ju. Men Elin Lundh e nog too young. Hoppas inte. för då kan vi träna ihop något riktigt bra till SM. Så roligt att det är ändrat på reglerna i SM. Star är direkt kvalifiserade till högsta klassen. Riktigt kul. Då vet man sin placering i Sverige ju. Kommer att bli så jävla kul. Lite läskigt att stå bredvid Superstar dansarna bara, nitar en och sånt, äch e ju bara 1 prick ifrån, wohoo, shalala ! haha . Kanske kommer upp i Superstar i Västerås när mamsen ska med och hejja.  Hoppas hoppas hoppas. Haha hela min blogg handlar typ om dans, men det är de hela mitt liv går ut på. Låter tråkigt jag vet men de så fucking jävla kul !!

Dans är ett beroende för mig finns inget slut jag brukar drömma om att sätta ihop en hel video. Dans och sånt. fy fan va kul det hade varit. Om jag inte kommer in på Balettakademin ska jag nog göra en RSD utbildning. så jag får undervisa. Kanske , kanske dommarutbildning också. Får se. Hade vatt as skoj. Så hade jag kunnat dömma dem små skitarna på danshuset :P Mm nej tycker om dem så mycket. Det är lixom en del av ens familj. dem under 19 då alltså. Mats sitter i mitt rövhål om han mste vara ngn stans. ush. Hatar han! Stängde av mig från SM glömmer dett aldrig, ringde 3 timmar innan vi skulle åka. Så ödmjuk va han! Yes, de går buss till Västerås! slipper man köra upp.


Varje dag du inte tränar , tränar någon annan för att bli bättre än dig


Kommentarer
Postat av: anna

Tiirr ! du har blivit tagen ! ;P hihi , läs på min blogg för jag vet att du inte fattar ! love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback