drar mig tillbaka . .

NU GÄLLER DET känner redan nervösiteten stiga upp i magen. men det är ju så det ska vara, tänk att jag åker upp idag igen och denna gången för audition. Har hört och lärt mig lite mer om yrkes linjen & den förberedande, tror inte jag har så stor chans på yrkeslinjen, eftersom att man ska vara en klar dansare och kunna alla grunder i balett, jazz och modernt. Vilket jag inte kan. Men man får se det som en rolig grej och ge gärnet på audition till förberedande linjen. Hoppas allt går vägen där så man kan söka in nästa året på yrkes linjen, det är nästan den vägen man måste ha tagit för att komm in på 3 åriga. ca 600 sökande och audition började idag. Där blandannat Anna är en i mängden och dansar just nu . Undra hur det går. (håller tummarna) Det ska faktiskt bli roligt att åka upp igen, det är trots allt endån ganska trevligt i sthlm. Men en aning för stort. Saknar glassarna i gamla stan och melonstängerna vid slussen , balettakademin, alla vänner man fick där uppe. det är endå en hel del. Men det har varit skönt att vara hem om lite också. I fredes var det ju midsommar. Hade faktikst väldigt trevligt. Sen resten av helgen har jag bara sovit och myst med Fredde. har saknat honom så mycket. älskar honom mest av allt. Var lite på väla i söndes också förresten med mammsen. Köpte en ny barlock till mitt armband. Väldigt fräsig. Denna veckan blir det nog att jag och anna åker till Allsång på skansen. Jajajaja ska vinka till alla jaaaa. haha. Det ska faktiskt bli roligt. Och på Fredag åker Aleksandra till Serbien. kommer sakna henne min lilla party prinsessa. Kommer nog endå inte kunna vara med ngn när jag kommer hem från sthlm. Kommer antagligen jobb häcken av mig på Tasty House. jaja har gått och degat nu redan i 2 veckor så längtar faktiskt efter pengarna lite nu . Ska packa resväskan nu och kila hem till mamma sen sätta mig i lastbilen med Stefan och så bär det av till Stockholm.

image270


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback