tisdag

jävla väder. com riktigt tråkigt. Imorse strålade solen och vi gick & träna & tog en promenix i stan. Efter träningen hade det spöregnat och på efter middagen blev det sol igen och ja satt på balkongen och åt och glaaasade! Åkte in till stan handlade grillmat på OJ till grillningen på gröningen med Miir, Fille, Jocke, Johanna & Fredde precis när vi kommer upp till Fredde för att gå mot gröningen börjar det spö regna när vi står med grillmaten i händerna i hallen med vars en kasse från oj. Det var den grillningen de det! roligt väder, man kan inte planera ett piss. Och nu strålar solen sånt falskt igen.. Jag känner det i luften det är sånt falskt väder. Åh blir gaaaalen. Dagens hjdpunkt är nog TIVOLI ikväll som har tisdags öppet. Blir en shotahejta ditåt verkar det som. Önska att Aleksandra var hemma. I Serbien strålar solen och det gassar av varme, men hon har lovat att ta med sig värmen. Så nästa vecka blir det fint väder mina skåningar. Ses på tivoli ikväll, ellehur ! Förväntar mig att ni e där. hihi så jag slipper bli själv med grabbarna.


Grattis Anna som kom in på förberedande på Balettakademin i Stockholm !

image326

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback