Tasty i mitt hjärta , låt mig besjunga dig nu

Då va de upp och jobba igen jaha Tasty. Ikväll blir det visst kanske Tempel, Det är aleks som är på g , men jag har ju hört att det är 20. Vet inet om edt stämmer för isåfall kommer vi INTE in! Igår var jag och Carro på väla från kl 1 till hlav 6. Ganska onormalt japp. Handlade ett par efterlängtade sandaler, va lite rea på dem så de va menat att jag skulle köpa dem + att det fanns bara 36:orna kvar. Och dem var till mig. Ska kasta alla mina sandaler , helt trasiga. Och båt skor komme rjag aldrig mer att köpa. Heelt heelt svettiga. Snart är det lön. Som jag längtar juts nu har jag kvar 164,70 kronor kvar på mitt konto. Men om 2 dagar finns där mycket mycket mer. Måste också handla på asos. Det var ett bra tag sen sist och nu har dem fått in såå mycket fint som jag bara måste ha. Just det ja köpte smycken på gina igår av Aleks 15:- styck, de är ju nästan som gratis. Kunde inte tveka på dem, så köpte 3 par. OCH ett armband på Indiska. Det var va ja hittade på 6 timmar på Väla. Kul butiker. oj nu e kl. 10.42 och jag ska ta ut cyklen och allt. Kommer jag hinna. Slutar 19 idag. Hade hoppats på att plugga teori, men det sket sig.
Puss och kram skumbanan ♥

Kommentarer
Postat av: Emmy

jaha okej, jag la til dig nu :P Jag har länkat till dig också :P alltså jag länkar till dom jag känner som har blogg typ.. Okej, ska du söka in på någon dans skola sen och så eller? ja gud, vädret suger verkligen, idag spöregnar det hos oss :/ Jag ska jobba nu, i fyra veckor. Men jobbar bara på förmiddagarna så det är slappt. Egentligens ka jag ju jobb hela dagen, 8 timmar. men städar på 3 timmar och skriver att jag städat i 8 :P hehe. Funderar på att åka till Gotland, visby över en helg. Verkar vara underbart uteliv där. Har du varit där någongång? Puss

Postat av: tirr

vi ville också åka till gotland och campa, med några tjejkompisar men det blir nog nästa somar. Vi har festival i Helsingborg över helgen ju. ska vra där varje dag. Ut och partajja. Kom ner hit :)
jag jobbar hela dagarna, men de e ganska ok endå, fick ju lön idag ju, lagom bra innan festivalen. Ha de så bra!

2007-07-25 @ 20:35:30
URL: http://tiirajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback