Om ni bor långt ifrån brandstationen måste ni ringa tidigare

Ser att jag missunnat bloggen mina inlägg sedan den 23. Har inte varit med mening antingen har jag haft annat att göra, jobbat för mycket eller så har jag helt enkelt sketit i att skriva, dont remember. Under dem senaste dagarna har en go lön kommit , har sett film. Träffat Elin ♥ Fick presenter från Paris. En bad bomb som redan är uppanvänt, jätte mysigt var det , hela badetblev hlet rosa men det fanns bara en liiten liiten negativ sak med det hela, att man inte kunde andas, badrumet blev helt parfymerat och jagblev helt yr i huvudet , Fredde höll på att kvävas. Funderade ett litet tag på om du hade tänkt att förgifta oss , haha men det var Freddes tanke, Fick ett par jätte fina trosor också i min favoritfärg som redan är invigda. TACK darl . .
Börjar jobba kl. 10 idag. Slutar 7 ska ta bussen direkt in till stan då för solning, sen ska jag möta aleks utanför fredde för att gå en promenix på festivalen. Kanske handla ngt fräsigt. Eller åka nån karusell. Jaaa karusell ska vi åka, den värsta av dem alla. Nu när jag sitter här i min ensam värld vad kommer mer upp i mitt huvud. Jag har ju redan berättat om Freddes fest. Det är faktiskt inte så mycket som har hänt sen i lördes. I Tisdes var det min lediga dag och gissa om det pissregna? Jaa det gjorde det. skoj! Ville använda mina nya sandaler. Träffade på en kusin där hemma när ja va på väg på min lunch, rikitgt roligt hade så mycket att prata om att tiden bara rusade iväg, va synn det är att alla tappar kontakten. Önska man kunde umgås med alla lika mycket. Kanske om det fanns 24 h till på dygnet så kanske. Jaja nu ska ja ta bussen till Maxi för lite slitande.
Soo long ♥

Kommentarer
Postat av: anna

Ska du jobba tidigt imorgon som jag ? eller vill du kanske trots att vi jobbar tidigt , följa med o se mando diao ikväll på festivalen 23:30 , hej jag kommer va död imorgon , får sova en stund när jag kommer hem . och du kan ta med öronproppar om du vill , eller typ din ipod o lyssna på det . hihi du gillar ju inte mando diao . oh anyhow . jag älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback