ny start . .

Fy fan va tråkig sommar, har inte varit på stranden en endaste gång. Vädret e skit kasst och folket är tråkigare än nånsin. Skulle grilla på gröningen igår. Men ingen ville ellr orkade och alla va upptagna, enda fina dagen man har.
man hör inte ens fåglarna kvittra på mornarna, dem har nog sten dött allihopa och drunkat i nån vattenpöl på drottninghög.image299 I vinter åker jag till paradiset, thailand. Ska bli helt underbart. Förhoppningsvis har jag heltids jobb på Tasty house eller något. Nu när man inte kom in i stockholm ju så får man ha andra planer. helt meningslöst att jag säkte in ju, va helt kass gemfört med exemplaren där. Nu vet jag exakt vad jag ska söka till nästa år. inte till balettakademins 1 åiga utbildning eftrsom att jag nu fått reda på att den inte är CSN berättigad eller heltids utbildning iheller. Det vill säga att man inte kan söka lån om pengar till utbildningen eller bidrag att få i månaden för studiemedlet. INTE BRA!
Så nästa år ska jag söka in till Ambras 1 åriga linje, balettakademins 1 åriga utbilning i umeå och göteborg. Så får det bli. Inte lönt att jag söker in til en treårig förrens jag gått någon av dem. Har beslutsångest över hur jag ska göra med dansen denna terminen. Discon är ju ett måste balett i Malmö också sen vet jag inte. Kanske balett på DH med. har ju träningskortet också + jobb. Måste hinna med allt. "Det löser sig, det gör det alltid" . Jahapp nu kom Anna in i stockholm på Kulurama så nu försvinner hon bort från min autmosvär och Carro åker i Januari till Milano då försvinner hon med. Då e det jag och Maria, Aleks kvar! resten börjar ju skolan igen.  Minns när mamma sa när hon jag var liten att vi skulle splittras någon dag. jag kommer ihåg hur mycket jag nekade det. Hon bara skakade på huvudet och sa jaja . jaajaa. . Men nu fattar man att det verkligen är så. Att man splittras och flyttar ifrån varandra. Det är verkligen hemskt att tänka på. När man va liten hade man ingen bekymmer ! Men nuu. . nu dränks man i dem. Tänk om mna bara hade kunnat göra som henne glasssa runder på en scen och göra vad man älskar och bli miljonär på de. Det kallar jag lyxigt! Men men värden är orättvis. Nu ska jag gå och prega in sista tacon i idas mun, måla mina naglar röda och ringa någon som är intresserad över att gå ut. Alltså igår var jag klädd som jag går klädd på vintern. Helt sinnesjukt coh det var precis som att himlen bar öppnade sig och det vräkte ner. Nar jag blir "stor" vil jag ha en sommarvilla utomlands, en båt, en ros bubbla med cabbe och ett jävla snyggt hus. Sen ska jag ju sjävklart vara rik.

Kommentarer
Postat av: Lina Saade

Jag ska också ha en rosa bubbla cab :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback