Måndag

måndag - tisdag skulle vara mina lediga dagar. Så packade väskan och det bar av hem till fredde. Kvällen spenderade vi på Mezo. Träffade Aleksandra och Marina pratade lite tjejsnack, fast fredde hängde på ganska bra där endå faktiskt! Käkade min älskade lasagne. medans det regnade , plastakde jag hem i mina sandaler. måste ju använda dem, kan inte bara ha köpt dem till ingenting lixom. Men dem är fortafarande hela och fina. Aleksandra va också ledig på måndagen, så vi bestämde oss för at hitta på ngt iochmend Fredde endå skulle jobba. Så vi drog till väla där jag absolut inte skulle shoppa ngt, men det blev 2 tröjor, 2 nagelack, 1 par byxor och lite till. Somvanligt. Sen åkte vi vidare till plantan för att vattna blommorna hos hennes mobror. Sen tog vi bussen in tillbaks till stan och handlade grillmat på OJ , och hälsade på Carro på söderpunkten i all röra. Skulle det kanske bli fest på kvällen ?

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback