jag såg en fjortis

Gårdagen blev helt lyckad. Kl. 6 kom Anna till mig, sen som vanligt. plattade sitt hår i ca en timme. Jag mitt på 10 minuter, tillskillnad från hennes "peruk". När vi va helt klara var kl. 7 precis då vi skulle vara hos emelie. Skulle hämta Maria & Carro och miir också på västra berga. Som tur var låg lokalen på Ringstorp, nära och bra. Maria varvägvisaren och där var det. Vid vår entre var hela lokaeln redan full med folk. Men vi var inte sist! Men nästan. Till middag blev det pasta sallad (oväntat) med riiiktigt go feta ost. Köpt på Oj var det sista vi hörde. Förfesten var till för nära och kära. Hade så himla kul och åt så mycket bröd. kanske 11 skivor. men de va så gott. Sen fick jag coh maria typ fotopanik och fotade i sönder kameran, sen kom han , in genom dörren och lös upp hela rumet. fredde min älskling bara 2 timmar försenad. haha, eller rummet lös inet särskilt mycket var typ kolsvart, jag och marai försökte få ingång ljuset hela tiden men det var nog bara vi två som ville de. Man ser ju inte varann i mörkret och mn hörde inte varann för msiken.  Lindas båstads historier gav oss många ggoa skratt. hon e för roli hon. sen bar det av till Tivoli, anna skyssade oss som tur var. kl. 1 var vi inne och full gång på scenen. Somande typ 4 pga en helt ovesentlig och dum diskussion med en viss person. men tillslut kom john blund och sa natti natti iallafall...

   
 

Shut up, why dont you sleep with me come on , why dont you sleep with me shut up. .. riktigt rolig låt. på morgonen vaknade jag av mobilen, somvanligt men den här gången var det varken mamma eller pappa, det var anna från tasty house som behövde mig för att rycka in för Rasha var sjuk. ABSOLUT, på med kläderna och på bussen hem en fördigmiddag i magen så var jag klar, meeeh det fina vädret då? det försvann endå efter en timme typ. så det var helt okej att jobba. Fick stänga helt själv idag. riktogt läskigt men jag kunde och allt gick som på räls! Först krånglade maskinen lite när jag skulle skriva ut rapporterna. Fick typ magsår och panik men annars va allt helt okej. varför kommer alla kunder alltid i sista minuten, fick värsta utskällningen idag på bussen för ajg betalade med en hundring. Lööönt. ska jag missa bussen för att växla eller.

  
   
  Inatt jag drömde något som , jag aldrig drömt förut.. lallal alalala, det är faktikst sant drömde den värsta mardrömmen nånsin, Drömde typ att jag och Anna, Fredde coh nån till men jag minns inte vem var typ på semester i IRAK (ganska osannolikt) så blev det krig ( ganska sannolikt) så sprang jag med fredde i handen hela tiden. vi sa att vi älska varandra hela tiden och sånt. och jag sprang runder i freddes gamla siden kallingar och en natt linne, kunde inte få tag på vår resväska för hela vårt hotell va bombat, men så hade jag min gröna väska som jag hade på festen igår, me kamera , mobil och lite pengar. så ringde anna, hej jag e i helsingborg nu. Vi bara åh vi vill cokså hem men inga flyg gick. Bad luck ! Anna typ sket i oss vi bara hejdå så la vi på, sen kom vi till en jätet stor båt fullt med soldator vid varje dörr riktigt läskigt och där gick jag hand i hand med fredde och mina siden kallingar liv rädd, så hade dem organiserat typ innebandy på båten för ungdomar för vi inte skulle vara rädda så spelade vi, jag och fredde. och många andra så såg vi en båt ute på havet  med en massa soldator så stanna alla upp coh spela för vi akulle se om det var en av våra eller dem onda, så börja dem skjuta riktigt mycket så spang vi riktigt fort, skit äckligt grät riktigt mycket. så glömde jag min väska i lokalen med penagr och allt. Så vi kunde inte handla något var riktigt hungriga och törstiga. så gick vi där och lova varnadra att om nån dog skulle vi dö tillsammans, så hemsk det var. När jag vakna kände jag så åh va r det bara en dröm. riktigt skönt kändes så verkligt. tänk om alla andra i Irak bara hade haft en dröm också. Fy fan va dem måste leva skit asså, vad är meningen med livet där ? va livet en gåva från gud ? Ja iallafll när jag vaknade kramade jga om fredde jätte mcyket
Han bara ;
- åh sluta, lägg av , jag sover
Kul kille, kul ! Somnade inte om igen som tur var, vågade inte. Jag älskar dig Fredde ♥



/ tiiren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback