ja må han leva uti hundrade år

grattis älskling, idag är det din dag och jag ska ta väl hand om dig ♥ vaknade med morgonkvisten idag. Upp och tränade ett rejält pass och sen hem och bokade körtider och uppskrivning. oh, uppskrivning riktigt nervöst. Tänk om ja inte klarar det, fan va surt då. Måste ha mitt körkort nu asså. Har snart gått ett år sen jag började med de. Men nu kör jag på riktigt. Plus att snart e jag också 19 och så ska man ha de. Snart hämtar mamsen mig och vi ska till Väla för att handla ngt fint till min älskling. Vet inte alls vad, e typ pank , men det löser sig! Ikväll ska jag med Anna & Carro till grillfest med klassen i rydebäck. Efter det bär det vidare av till fredde. Imorgon blir det förhoppningsvis träning igen och på kvällen är det ju emelies fest. Ska bli såå roligt! Vad händer på lördag & Söndag då. Joo Aleks kommer hem. hihi. Det var på tiden!

 
    

Kommentarer
Postat av: Elin

du är dösöt terse.. ha en fin dag med din hjärtevän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback