hej har ni ett par typ 35:or ?

nästa inköp ska vara svart converce sko. Finns ingen bättre sko. Måste måste ha ett par coh det är nu, mina beiga ska jag kasta, när jag samlat mod till det. Varför känns det som om jag kommer att somna inom en timme. Visste image414ni att det fanns cevila vakter på Maxi, kanske ofattbart, eller. Bara jag som säger en massa korkat igen. Vill flytta till en helt egenlägenhet nu,. Så vill jag har ett stort kök ett jätte badrum och en mega balkong så vill jag typ bo på stattena. Självklart tillsammans med Fredde, Hyran ska vara max 3000:- i månaden. Jag sa väl att jag bara drömde lite nu ? Då skulle jag nog målat en svart fondväck i vardagsrummet. och i sovrummet ska det bara stå en bauta säng proppad med en massa kuddar som man bara kan slänga sig i som om man svävade på en massa moln. Och varje dag jag kommer hem från jobbet ska Fredde ligga i den och ha saknat mig som om jag varit borta i en hel evighet. 8 timmar är ju faktikst en massa timmar det också! En dag , en dag

image417


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback