Drömmar går i uppfyllelse

Gårdagen blev både skit och helt okej. . .Det blev inget Tivoli, kostade 120:-, och där var bara en massa äldre folk. Kanske de hade varit skoja, men jag betalar inte 120 och går dit med tre grabbar. Imorgon fyller Fredde 19 och jag har inte handlat något än. Tänkte hoppa på med Maria & Anna till Väla om de gick för sig. Så kunde vi kanske lägga ihop något till emelie också. I Måndes såg jag nån animerad film som hette bla bla bla och minimojerna. Minns inet det första ordet. Men den va jätte bra iallafall förutom att klockan var 2 på natten och jag höll på att somna. Sen vaknade vi 11.20 vilket maria tyckte verkade hemsk. Är det verkligen så sen, när man är ledig? Okej det var fint väder så det var ganska irreterande att sova så länge. Men vi hann med allt som planerat iallafall.

Tänk att Anna flyttar till stockholm nu, det som bara har varit en dröm tidigare, faaan jag skulle sökt in, ångrar att jag inte gjorde det nu. Men har ju redan lagt upp min planering för nästa år. Så det ska säket bli bra. Och min älskling har lovat att flytta med mig, annars hade det varit bud på att inte flytta här ifrån alltså. Vad är jag utan honom. Nu har jag kommit på att Helsingborg är en jävligt tråkig stad. Folket med. Om det inte vore för min Maria, Aleks och Anna ♥ They make my day! På Fredag blir det Partaj hos Emelie som fyller 18. Och jag missar nog "klassfesten" som är på Torsdag. Eftersom att Fredde fyller 19. Ska försöka ordna det Så jag kan vara på båda ställena. Om jag inte är där så önska jag iallfall att jag var där. Det där lät konstigt.
So long / Tirren

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan väl komma ett tag i alla fall ;)
du får inte missa bildspelet
kommer vara grymt kul:D

2007-07-11 @ 14:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback