uppvärmning


112904-83
Så mycket tid man slösar på skolan. Aldeles för mycket.
12 år av hela ens liv.
Och Tirre funderar fotrfarande vidare på sin utbildning efter gymnasiet. Måste ta tag i mitt liv nu och kolla alla dansutbildningar. Om jag inte skulle komma in på balettakademin vilket jag är inställd på att inte göra, måste ja gå någon annan dansarutbildning så söker jag in nästa år igen då lär man ju ha större chans. Åh , varför ska allt vara så svårt och krångligt.
Ska söka stipendium också. Nicolai har nog världens bästa biblotikarie. Har nyss bytt ut dem gamla mot unga. Väldigt mycket bättre. Haha ! Dem gamla är ju så tråkiga.
Vilken gullig hund på bilden va ;) sån har jag. En bichon Brize eller hur de stavas, Sher heter den och är världens gulligaste hund. Ska få en i nästa kull. aldeeles gratis. Så nu vet du det Fredde vi ska ha en Bichon i vår framtida lägenhet! Han kommer döda mig :( Meh om annars får du bo för dig själv. Ikväll ska jag till Tempel. Känner inte riktigt för att gå ut idag, men de lär ändra sig till ikväll. Slutade typ 9.30 idag. Så jag och Maria åkte till sömerskan på AD (adolfs berg) efter att Maria missar typ 7 bussar. Det verkar bli jätte bra med våra pardräkter.
Beställde 300 svarovski stenar :) hihi.. inte så mycket som det låter men det får fan räcka asså !
Im not a millioneäääär. Så va ska Tirre ha på sig ikväll då ? Em får ni se. Lär fotta en maassaaaaaa bilder
Idag ska jag också hem och äta Thaimat. Woho 100 år sedan fast att de lagas hemma hos pappa varje dag. Men man tröttnar på ris och grönsaker efter ett tag.
Yes halva priset på bullarna i caféterian, kutade ner. riktigt lökig nu. Fan va jobbigt att sluta typ halv 10 fast va kvar i skolan till 15.00 för musikalen, riiiktigt ruttet! Missa inte musikalen den 6:e Mars på stadsteatern
Asså det är mindre än 150 dagra till studenten. Fatta. Och datumet är satt för costa brava nu
18 Maj - 25 Maj . tänk mig i studentmössa, jag menar hallå. Nej ska käka min räkmacka nu.
Ready för utekväll.


god is watching so give him a good show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback