tom

För länge sen jag skrev, jag vet, riktigt irreterad på regnet nu, ush. Snö i kanske 1 timme. typ i förgår.
Så skickade jag sms til Anna för hon alltid tjatar om julen och snö. Skrev sms att de snöade. Jepp får tillbaa ett foto på insnöade sälen. Kul!
Tänk om tomten finns, ocoolt, egentligen kan man ju inte veta, skulle tro han é i ide nu i såfall.

Saknar min pappa baouta mycket. :( Han har vatt alldeles för länge borta nu.
Hoppas att han har fina presenter med sig hem. Nästa jul ska jag till Thailand igen :) Längtar redan
måste börja spara pengar så jag kan shoppa !

Dansen går hyffsat bra nu men de e bara en massa dansteg som kutar runde ri skallen på mig.
Snart e de tävling om typ 4 veckor. Hinner vi träna klart nu då? Ska sälja våra parkläder dem svart och gröna. om nån e intresserad ? Fast efter Eskilstuna tävlingen. Ska använda dem en gång till.
Snart e de the object of my affection på Teaterhuset. Ska bli spännande. Skulle göra vad som helst för att få stå på den scenen. Hoppas att alla dnsarna tänker som jag. Så va händer idag ?
Tom på ideér. orkar inte bara sitta och slappa, Eddies fest ? nä. mste hitta på ngt bättre, Arom? äsh
Ruinerad på pengar. har bara 200 :- kvar till den 30:e . har sökt jobb på OJ.
Blir det min framtid där eller !! haha . ah neee . såg ett stycke i en tidning nu , utbildning till bartender i costa brava typ. Har alltid velat ha de som extr jobb . :D hahaha . kanske , vem vet!
SLUTAR NU FÖR JA YRAR BARA MEST.

obs, caps lock!

Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback